هرشب

كد تصاوير تصادفي



...برای پروانه شدن پیله ی دستان تو کافیست

هر شب دلم برای دلت تنگ می شود

 

آن دل که رفته رفته دگر سنگ می شود

 

وقتی تو نیستی که بگیرم ز دامنت

 

روز های زندگیم همه یکرنگ می شود

 

یادم هنوز هست صدای بهاری ات

 

در ذهن و گوش من همه آهنگ می شود

 

گر بگذری به خاطر سردم تو لحظه ای

 

خواب و خیال من همه ارژنگ می شود

 

خواب و خیال را به کناری، ز دل بگو

 

هر شب دلم برای دلت تنگ می شود



نظرات شما عزیزان:

اسيرتو
ساعت10:31---17 بهمن 1391
تصميم گرفتم مثل خودت شم
از امروز به بعد

خدا حافظ تا قيامت


جواد
ساعت18:18---17 دی 1391
مرسي كه بهم سر زدي خوشحال شدم

ساعت9:41---22 آذر 1391
اصنا دوست دارم خیلیم دارم
در تمنای تو بودن عشق است
عشق را با تمنا داشتن عشق است
خودم برات سرودم زشتوم
عاشقتم عشقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:,ساعت 17:8 توسط رویا| |


Power By: LoxBlog.Com